vrijdag 7 december 2012

Over mij

Hi iedereen!
Zoals alle eerste blog-posts beginnen, begint ook de mijne. Mijn naam is Lisette en woon in Nederland. Ik ben 19 jaar. Ik woon samen met mijn ouders en broer van 21. Momenteel doe ik de opleiding Leisure hospitality aan het Deltion College in Zwolle. In April ga ik 5 maand op stage, daarna heb ik 'zomervakantie' en begint mijn winterstage, ook weer 5 maanden. Wat ik precies met de stage's wil weet ik nog niet. Het lijkt me erg tof om bijvoorbeeld naar Spanje te gaan, maar ook weer erg moeilijk. Dan ben ik 5 maanden weg van huis, zonder familie en vrienden..
Oké dit vind ik wel even genoeg informatie over mezelf haha.

Liset, waarom begin je in vredesnaam een blog? Er bestaan al zo'n 103843249873 blogs.
Jup, I know! Maar ik vind het gewoon leuk. Ik hou van fashion en volg trouw elke dag mijn favoriete fashionblogs. Elke dag snuffel ik wel weer rond op asos.com oid. Bad habbit, I know haha.
Op mijn blog ga je dus vooral fashion artikelen terugvinden, maar er zullen af en toe ook persoonlijke updates plaatsvinden. Zoals hoe het zit met m'n stage's enzo!

Fijne avond iedereen!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten