zaterdag 8 december 2012

Travel around the world

Reizen. Wat een heerlijk woord vind ik dat toch. Even weg van je alledaagse ritme, weg van alle stress en even lekker aan niks denken. Ik kan me uren zoet houden op internet, zoekend naar leuke zonnige plekjes of mooie afbeeldingen. Een weekendje weg naar een vriendin aan de andere kant van Nederland, of 2 weken naar Zuid Spanje. Héérlijk! Ik zou nog zóveel landen willen bezoeken. Het enige wat me tegenhoud? Tijd, en geld. Bluhg.
















In welke landen ben ik geweest?

x Nederland (Obiously :) )
x Duitsland
x Frankrijk
x Hongarije
x België
x Spanje
x Luxemburg

Landen/plaatsen die ik ooit hoop te mogen bezoeken:

x Engeland
x Turkije
x Italië
x Australië
x Canada
x New york/San Francisco/Manhattan (Amerika dus)
x Suriname
x Sint Maarten
x Doublin
x Noorwegen

Naar welke landen willen jullie graag reizen?



Have a great evening! XO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten